maandag 6 januari 2014

Graag deel ik met jullie de highlight van 2013 (wat mij betreft)
Een week lang kwam ik deze Ransuil tegen op ongeveer dezelfde plek.

Wachtende op wat activiteit.
De eerst 4 dagen was er wel activiteit, echter was het al te donker om een normale foto te kunnen maken.....

De 5de dag was er helemaal geen Ransuil...jammer  jammer.

Op dag 6 toch maar weer die kant op en ja hoor daar zat de Uil weer.
En weer staan wachten op wat activiteit........wachten.......wachten.....en ja hoor ineens begon hij met jagen met redelijk normaal licht. Heerlijk en ook nog eens goed in mijn zoeker en afdrukken en afdrukken.

Voldaan ging ik naar huis.
Hier wat resultaten:









8 opmerkingen:

  1. Geweldig Edward; de van jou zo kenmerkende superscherpe vliegbeelden. Top!
    En nog de beste wensen met hopelijk veel mooie bijdragen als deze op NatuurInFocus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Han

    Jij ook de beste Wensen voor 2014 en uiteraard aan iedereen hier op de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg fraaie serie. De vliegbeelden het meest spectaculair, maar de tweede heeft iets speciaals. De afgeronde kop, met concentratie in ogen, de houding, de bolling van z'n rug, de afhangende vleugels in dezelfde kromming; een intrigerend beeld.
    Met een groet, Sjerp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Edward, hele mooie serie. Heb er al meer van gezien maar deze vervelen wat mij betreft nooit. Prachtige acties in mooi licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende platen Edward!
    Zeer scherp en mooi van kleur. Top!

    Groet,
    Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk prachtige beelden van deze ransuil.
    Kleur, helderheid en scherpte. Echt super.
    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben fan van je mooie vliegbeelden. De buizerds en torenvalken zijn al niet te versmaden, maar deze ransuil is helemaal top!

    Gr, Erik.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !