zondag 3 november 2013

Waterhutje

Witgatje


In mijn buurt heb ik 2 plekken waar ik vlak boven het water kan liggen met de camera. Ik doe dit op een klein houten vlondertje van achter een camoeflagenet. Hier ga ik dan in de schemering al heen om zo rustig te wachten op het licht. Helaas heeft al de regen van afgelopen weken ervoor gezorgt dat het waterpeil te hoog staat voor de vogels (behalve de eenden) en ook voor mij (ik lig nu in het water in plaats van erboven :-(. Een mooi moment om wat foto's te laten zien van afgelopen periode.


Tureluur


Wintertaling


Wintertaling


Krakeend
gr. Erik

5 opmerkingen:

  1. Beautiful photos...pretty reflections.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een droom om zo'n plek te hebben. En dat water daalt wel weer, Erik. Prachtige foto's, bijna mystiek (vooral de Wintertaling!). Genieten in vele opzichten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige en verzorgde foto's Erik. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's Erik!
    Mooie ochtendsfeer.

    Groet,
    Arné

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !