zaterdag 23 november 2013

Expositie Han Bouwmeester in Holten

Vijfenzeventig jaar geleden werd bovenop de Holterberg Natuurdiorama Holterberg gebouwd en daarom is het al het hele jaar feest op de Holterberg.



Als afsluiting van het jubileumjaar is er tot en met 5 januari 2014 een expositie van mij te zien op de Holterberg; bekend om zijn korhoenders. Maar het Nationale Park heeft nog zoveel meer te bieden. Ik heb een verzameling van de naar mijn eigen smaak mooiste natuurfoto's, enigszins uit de regio, bij elkaar gezocht en tentoongesteld in het prachtige natuurmuseum. Vanzelfsprekend zijn de foto's op groot formaat geprint op diverse materialen zoals canvas en aluminium.





Een bezoek aan deze expositie is extra aantrekkelijk vanwege de fraaie vitrines met geprepareerde dieren die fraai in hun landschaop zijn neergezet. Een bezoek waard met het hele gezin dus.
Bezoek deze website voor alle informatie over het museum en haar openingstijden.

1 opmerking:

  1. Beste Han,

    Als ik in de buurt ben ga ik zeker een kijkje nemen.

    Groet,
    Ronald Pol

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !