vrijdag 9 augustus 2013

Jaja mijn eerste bijdrage aan de blog "Natuur in Focus"
Het zal even wennen zijn om nu ook een verhaal te vertellen bij de foto's.

Ik ga mijn best doen jullie te verblijden met wat natuur foto's.

In principe werk ik vaak met een thema.
Enkele maanden geleden zag ik "vliegenvangers" achter de vliegen aan zitten.
Ik dacht dat is fraai als je dat op een een of andere manier kan vastleggen.

Enkele weken daarna had ik besloten hier een week aan te wijden.
Ik moet zeggen het viel niet mee, ze gaan razendsnel.

Al met al heb ik toch enkele leuke beelden kunnen vastleggen die ik hier met jullie wil delen.

Het is even rennen maar dan heb je ook wat


Zelfs tijdens de vlucht van deze Kwikstaart zijn de insecten niet veilig


Concentratie is noodzakelijk

Hebbes

Even een sprong en hebbes




Op naar het volgende thema (de Paring) wat ik zeker met jullie zal delen.
Met vriendelijke groet,
Edward

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Edward! De jou zo bekende scherpte en actiebeelden. Een enorme luxe om binnen actiebeelden nog thematisch te kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, zomaar wat "leuke beelden". Of misschien toch iets eerlijker zijn en zeggen dat ik ze fantastisch vind! Prachtige actiefoto's Edward. Vooral die foto met "opperste concentratie" is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Edward, klasse deze actiefoto's. Is toch de moeilijkste vorm van vogelfotografie. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Edward, fijn van zo een thema te doen. Indrukwekkende actie en dito scherpte. Ik weet hoe moeilijk dit wel is. Benieuwd naar meer van dat moois...

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !