zaterdag 22 juni 2013

macro

Na een veelbelovend begin van het macro seizoen is het door de aanhoudende kou schaars gesteld met alle insecten. Ik heb er helaas nog niet veel vast kunnen leggen. Ook vlinders zijn er niet veel momenteel. Vorig jaar was het al een heel rustig vlinder jaar, denk dat het nu nog erger word. Helaas word er ook nog ontzettend veel gemaaid wat ook niet ten goede komt aan vele vlindersoorten. Wel heb ik verschillende bloemen en planten op een wat creatieve manier proberen vast te leggen.

















9 opmerkingen:

  1. Prachtige macro's, Trui! Genieten...Ik deel je zorg dat er nog nauwelijks vlinders te zien zijn geweest tot nut toe dit jaar. Geldt ook voor Engeland, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeffrey van daele23 juni 2013 om 08:00

    Mooie beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent flower photos, Trui! Very enjoyable :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn weer wat te mogen zien Trui. En wat voor foto's; geweldige van jou zo herkenbare stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erik van Velden23 juni 2013 om 21:05

    Zitten weer erg mooie foto's bij. Ze spreken me niet allemaal aan maar met name naar de bovenste 3 heb ik vol bewondering gekeken. Erg mooi gedaan.

    gr. Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende Serie Trui! Met bovenste en onderste als favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow ! the 3 first shots are amazing.
    it's very interesting.
    best regards !
    Olivier

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !