maandag 6 mei 2013

Even voorstellen ...

Zoals Han al aankondigde ben ik ook gevraagd om mee te doen aan dit blog.
Mijn naam is Erik van Velden. Ik ben 42 en fotografeer nu een jaar of 7.

Het meest fotografeer ik vogels. In het begin vooral zo groot mogelijk in beeld maar begin nu steeds meer in te zien dat een stuk omgeving erbij ook erg mooi kan zijn.
Ook doe ik nog wel eens wat met de macro lens maar eigenlijk te weinig.
Het grote probleem is de hoeveelheid tijd die ik heb omdat ik nu eenmaal ook nog een gewone baan erbij heb. Maar dat zal wel bekend voor komen denk ik.
Mijn foto's zet ik op de website www.peernatuurfoto.nl en ook op birdpix ben ik actief onder "EV".

De laatste jaren ben ik ieder jaar wel op een fotografie reis geweest. Zoals naar de Farnes en Bass rock als ook naar Finland en Zweden. Hiervan zal ik later ook wat laten zien.

Hier dan wat foto's om een beeld te krijgen van hetgeen ik maak.








Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Gr. Erik

8 opmerkingen:

  1. Afgaande op de foto's die je laat zien kan ik maar één ding zeggen: het smaakt naar meer!
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik welkom en sluit mij aan bij het bovenstaande.
    Klein vraagje is de waterspreeuw in het AWD gemaakt?

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Ben. Heb mezelf voorzichtig naar beneden laten glijden en vlak boven het water gewacht tot ie dichterbij kwam.

      gr. Erik

      Verwijderen
  3. Ha Erik,

    Wat leuk dat je mee gaat doen! Ben benieuwd wat je allemaal gaat laten zien. Deze serie is iig erg fraai. De foto's kende ik natuurlijk al, maar ze blijven prachtig.
    Wie weet komen we elkaar weer eens tegen in het veld:-)

    Groet,
    Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom Erik, leuk je erbij te hebben!

    Groet, René

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoewel ik tot nu toe voornamelijk eenden fotografeerde (en vlinders) zijn kleine vogeltjes sinds kort ook een dankbaar onderwerp voor mij. Jouw foto's hebben een artistieke dimensie die mij zeer aanspreekt en die ik ook altijd probeer.

    Ik kijk vol verwachting uit naar je volgende blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Erik,

    Ik wist niet eens dat je ook bij de "Natuur In Focus" club hoorde.

    Leuk man. Je geweldige foto's zijn daardoor mede het bewijs geweest voor Han om je er bij te hebben.

    Ben benieuwd wat ons allemaal laat zien. Die Blauwe Reiger foto blijft een topper!!!

    Gr,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !