zondag 21 april 2013

Meerkatten; altijd leuk

Even weer wat van mij laten horen. Ik zit in een erg drukke tijd met van alles en nog wat; onder andere de bouw van twee nieuwe fotohutten en de nodige reizen. Zo ben ik afgelopen maanden een aantal keer naar het Afrikaanse Gambia geweest. Ontzettend veel foto’s gemaakt en dit keer stonden de vogels niet op de eerste plaats. Ik heb me een aantal keren vermaakt met de groene meerkat apen die je hier op verschillende plekken tegen kunt komen. In Gambia ligt helaas een ongelooflijke hoeveelheid rommel op de grond; vuilnis wordt niet of nauwelijks opgehaald en ze hebben er belangrijkere zaken aan hun hoofd. De meerkatten zoeken natuurlijk graag tussen die rommel en plots zag ik iets blauws in de handjes van een van de apen voorbij komen. Had het mooier uit kunnen pakken? En nu niet gelijk denken dat dit heel goed photoshop werk is mensen. Soms heb je nu eenmaal mazzel al moest ik ook vaak denken aan de steenarend met het mes in zijn klauwen; dit komt enigszins op het zelfde neer. Wie weet krijg ik er nog eens patent op) Bijgevoegde foto’s zijn door tijdgebrek slechts ter plaatse op de laptop bewerkt maar wilde gewoon weer even wat van mij laten horen.

2 opmerkingen:

  1. Met excuus voor de rommelige verdeling van de foto's. Ik kan de oorzaak er nog niet van vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk even niet naar de presentatie maar naar de foto's:) Groene meerkatten zijn heel fotogeniek en bieden je talloze mogelijkheden, ook al omdat ze behoorlijk brutaal zijn. De laatste foto's waren een buitenkans. Hier ga je nog succes mee krijgen. Opsturen naar Unicef!
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !