zaterdag 26 januari 2013

Buizerds voor de lens

Ja, ik weet het, het is te lang geleden dat ik wat op onze weblog geplaatst heb. Het schiet er door de grote drukte helaas steeds weer bij in. Vanwege de fraaie winterperiode, die nu helaas weer achter de rug is, was het even vliegen geblazen. Veel mensen wilden natuurlijk juist nu in de fotohutten en zelf probeer je natuurlijk ook nog het nodige op fotogebied mee te pikken. Al jaren voeren we namens onze vogelwerkgroep vogels bij zodra omstandigheden als deze het ze lastig maakt om voedsel te vinden. Zo ook met buizerds. Dit jaar had ik twee schuiltentjes bij de voerplek geplaatst om mezelf en andere fotografen de gelegenheid te geven hier foto’s te maken. Daar hebben een aantal fotografen dankbaar en doorbijtend gebruik van gemaakt. Doorbijtend omdat er een aantal erg koude dagen bij zaten en dan is het allesbehalve aantrekkelijk in de tentjes. Zelf heb ik er natuurlijk ook een dag gezeten en ik had het geluk dat het sneeuwde die dag. Het leverde mij een aantal beelden op waar ik blij van wordt. De hele serie staat op mijn website maar hier alvast een selectie daarvan. Gezien de invallende dooi stoppen we er weer mee. Mocht er echter weer een winterperiode als deze aanbreken probeer ik de draad weer op te pakken. Mocht je belangstelling hebben dan hoor ik het wel. Foto’s gemaakt met de Nikon D800 met daarop de Sigma 300-800 mm f5.6.

4 opmerkingen:

  1. Wat een super serie heb je weten te maken. Dit is 100% genieten. Ga nog even op de site kijken.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad fraaie platen en mooi met die sneeuwval.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !