vrijdag 12 oktober 2012

Ochtendsfeer

Ja ik weet het, weinig berichten van mijn kant. Erg druk met de fotografie maar helaas minder met het zelf op pad gaan. Gisterochtend lukte het dan toch eindelijk weer eens. Er werd weer een redelijk koude nacht voorspeld met een zonnige dag. Tja, dat kan in deze maanden dan eigenlijk allemaal maar een heerlijke zonsopkomst betekenen. Op tijd op pad dus en wat plekjes bezocht die ik eerder al eens in mijn hoofd opgeslagen had. Het werd de Herikerberg dit keer; een mooi bosgebied wat onderdeel is van Landgoed het Weldam en gelegen tussen Goor en Markelo. Het is een gemengd bos maar ik koos hier vooral voor het deel met veel beuk en vooral veel mosgroei op de grond. De zonneharpen waren iets minder intens dan gehoopt maar ik heb er toch een paar leuke beelden uit weten te halen. De hele serie staat inmiddels op mijn website. Foto's zijn gemaakt met de Nikon D800 en daarop de 16-35 mm. Ik heb een Lee 0,6 hard grad grijsverloopfilter gebruikt om overbelichting in de lichte delen te minimaliseren.

5 opmerkingen:

  1. Mooi die lichtval, schitterende beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Han,
    3e is bijna "hemels" 4e ook top.
    Mooi gedaan en de moeite om vroeg op te staan.

    Gr Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Han,
    3e is bijna "hemels" 4e ook top.
    Mooi gedaan en de moeite om vroeg op te staan.

    Gr Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige beelden van het ochtendgloren.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke sfeerbeelden Han en mooie lichtval.

    Groeten,
    Alex & Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !