vrijdag 15 juni 2012

Macro

Helaas is de lente al bijna over en ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik moet zeggen dat het hier een schraal macro seizoen tot nog toe is. Wel veel meikevers maar verder heel weinig vlinders en andere insecten. Waar het vorig jaar krioelde van de icarusblauwtjes heb ik er nu pas 3 gezien. Zelfs het veelvoorkomende koolwitje bespeur ik hier bijna niet.Een enkele vuurvlinder gezien en zelfs de oranjetipjes niet zoveel en erg kort. Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen. Misschien dat het binnenkort nog anders word en ik jullie meer nieuws kan melden.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Trui,
    Ook al zijn het er niet veel , degene die je geplaatst hebt zijn prachtig. Prachtig die pastelkleuren en het boukeh. Vind de 2de en 4de echt top!
    Gr Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Phoeh..knap gedaan hoor! Erg mooi die dromerige sfeer in je foto's. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ze niet vaak genoeg zien, toppers stuk voor stuk. Ook hier in Kortenhoef is het magertjes met de vlinders..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt idd weer eens een beroerd vlinderjaar te worden/zijn Trui. Maar je laat hier toh nog weer mooi werk zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !