dinsdag 17 april 2012

Posbank

Een aantal weken geleden met mijn fotoclub NFD excursie Posbank geweest, Arjan vd Stelt zijn Navigatie was volledig aan de haal wist zich totaal niet te concentreren met als resultaat dat wij van de andere kant de Posbank binnen reden en langs deze schitterende plek kwamen, voor de meeste mensen die er vaker komen natuurlijk een welbekende plek maar voor mensen uit de stad zoals ons toch wel aangename verrassing, ik ben net als Trui weer helemaal enthousiast dat de lente weer begonnen is en ik kan niet wachten tot alles weer echt tot leven komt.

11 opmerkingen:

  1. Prachtserie Peter. Met name die laatste!! Wat een sfeer.

    Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe mooi is Nederland!
    Fantastisch vastgelegd.

    groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Peter,

    Mooi vastgelegd. Vooral de eerste twee!
    Zo krijgt iedereen zin in de lente!

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi werk Peter. En goed om ook van jou weer wat te mogen zien hier. Maak er een mooi voorjaar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Peter.

    Ook bij mij springt de laatste foto er het meeste uit. Prachtig!!

    Groet, René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi peter, ik sluit me aan bij het commentaar van Edwin.
    Toevallig dat ze zie want ik keek hier al haast nooit meer omdat jullie nog maar zo weinig plaatsen, ik hoop dat er meer komt.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry Rene, dit is mijn eerste beetje fatsoenlijke serie na een half jaar weer :), er komt weer een mooie tijd aan dus hoop ook meer te kunnen fotograferen nu

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp het Peter, ik hoop dat de rest ook de goede bedoeling deelt,want het is zeker leuk om hier af en toe wat meer te zien te krijgen,want jullie kunnen er allemaal wel wat van, dat heb jij nu in ieder geval weer bewezen.

    Gr,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige beelden, de mist maakt het helemaal af, wat een sfeertje. Die laatste is erg mooi, kan zo als poster aan de muur.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !