vrijdag 6 april 2012

Goudvinken in Zweden

We blikken weer even terug op de fraaie trip naar het noorden van Zweden. Naast de steenarenden en de zwarte specht, kon ik me ook uitleven op goudvinken. Wat een luxe om drie van deze soorten zo uitgebreid te kunnen fotograferen. In drie dagen ook drie verschillende weertypen meegemaakt en dat geeft mogelijkheden natuurlijk.
Deze foto's zijn allemaal gemaakt met de nikon D700 met daarop de Sigma 300-800 mm. De vogels zaten op zo'n acht meter afstand. De sneeuwfoto's op iso 400; de overige op iso 200.






De hele serie staat inmiddels op mijn website.
Rest mij jullie allemaal fijne Pasen te wensen.

8 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer erg fraai zeg, wat een kleuren! De laatste kun je dit jaar zo als kerstkaart gebruiken... Maar eerst Pasen nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi Han, de vogels maar ook de platen natuurlijk !

    Nick was erg blij met de foto's uit je hut, namens hem en mij nog bedankt.

    Groet,
    René en Nick Koster.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto´s Han.
    Geweldige kleuren ook.

    Groeten,
    Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Han, licht is altijd prachtig in het hoge noorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fantastisch!!!!! zowel de vogel als de opnamen.
    Ach wilde zich zoiets maar eens in mijn tuintje vertonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The light on the third one is magical.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie beelden van deze prachtige vogel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !