donderdag 29 september 2011

Goed nieuws voor de winterreizen

De mensen die eerder het ‘Zeearenden en meer…’ concept hebben beproefd zullen blij zijn met dit nieuws. Fred heeft mijn advies en verzoek opgevolgd en de hut onder onze zeearendhutten, het Erdversteck’ geheel vervangen door een ruim nieuw exemplaar. Net als de hut die we vorig jaar bouwden bestaat ook deze hut uit een lange buis welke in de lengterichting in de oever is ingegraven. Dat beloofd een mooie winter te worden daar! Inschrijven is nog mogelijk dus sla je slag zou ik zeggen! Je leest hier alles over dit individueel te ondernemen fotoavontuur in het oosten van Duitsland.



Van filmmaker Hans Rademakers ontving ik na het leuke filmpje over de boshut, ook een trailer van zijn film uit Bialowieza. Hans ondernam de reis welke ik in dit ongerepte Poolse natuurgebied heb opgezet. Ook deze reis is volgens het individuele concept opgezet waarbij je een vrijwel zekere kans maakt op spectaculaire foto’s van wisenten maar bijvoorbeeld ook zeearenden en diverse fraaie tuinvogels zoals notenkrakers, appelvinken en diverse spechten.
De hoofdfilm is, ook in Blu-ray, via mijn website verkrijgbaar.
Voor deze reis zijn nog een aantal periodes beschikbaar en voor een van deze periodes zoeken twee fotografen nog een reisgenoot. Volg deze link voor alle informatie over deze en de andere Polen reizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !