woensdag 21 september 2011

Filmpje vanuit de fotohut

Van filmmaker Hans Rademakers ontving ik twee korte montages van zijn dag in mijn foto shuilhut hier in de Twentse bossen. In het tweede deel is bijvoorbeeld te zien hoe mooi en fotogeniek een bruine rat kan zijn. Het dier is dagelijk aanwezig.



Zelf ook een dagje van deze hut gebruik maken? Je leest er hier alles over.

Verder maak ik nog weer even van de gelegenheid gebruik aan te geven dat Edwin en ik aanstaande zondag met een standje aanwezig zijn op de Wildfair in Wenum-Wiesel bij Apeldoorn. Jullie zijn welkom om kennis te komen maken! Hier is meer informatie over deze fair te lezen.

6 opmerkingen:

  1. wat een oase .....geweldig!
    een unieke plek is dit.
    prachtige opnamen vooral die grote bonte specht.
    Dat moment dat hij wegvliegt en je zijn rode onderkant ziet verdwijnen...
    en dan de rat die over het water loopt..

    Ik zou heel graag eens gebruik van de hut.
    Ik ga de mogelijkheden bekijken Han.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie. Ja, het is echt een dagje onthaatsen; zelfs als er ff wat minder voor je lens komt.
    Je bent altijd welkom hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Han,

    Prachtig promotiefilmpje van je mooie boshut. Heel fraai om het zo te zien. Die Wilde Rat is helemaal geweldig om te zien in dat water.

    Ik ben meteen al overtuigd door dit filmpje. Wil zeker een keer plaats nemen in je hut.

    Gr,

    REmco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Han(s),

    Wat een genot om hier een dag te zitten!
    Was al overtuigd hoor en kom zeker een keer langs. Mooie promo film Hans!

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Remco en Ben,

    De complimenten gaan in dit geval idd naar Hans toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooow Geweldig wat een heerlijk oort om een daagje te vertoeven.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !