woensdag 10 augustus 2011

Verkoop voorraad canvasdoeken

Vanwege onze aanstaande verhuizing en aanmaken van een nieuwe voorraad bieden we een serie fraaie canvasdoeken te koop aan tegen zeer lage prijzen. Ik heb besloten om een belangrijk deel van de baten ten goede te laten komen aan giro 555 ofwel de ramp die zich momenteel in de Hoorn van Afrika afspeelt. Geen belangstelling voor een doek maar toch een bijdrage leveren? Klik dan hier.




Hier al een paar van de foto's maar kijk voor het volledige overzicht even op deze link.










8 opmerkingen:

  1. Hoi Han,

    Kan jij aangeven wat de eerste foto kost want het linkje is niet actief (of ik kan hem niet vinden ;-)

    Mvg Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG mooi....
    fijn dat ik hier van mee mag GENIETEN
    ....chapeau voor de fotograaf.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede actie, helaas hangen mijn eigen gemaakte foto's aan de muur.

    Tip...Misschien een ander verkoop plek vinden, een plek waar mensen zich bevinden die niet in de fotografie bezig zijn...

    Ze zijn beeldschoon, super gemaakt..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Von, daar ga ik inderdaad nog mee bezig maar er komen nu al veel aanvragen binnen dus eerst maar eens kijken wat er over blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Han,

    Ik kende deze foto's al van je, maar toch is het weer prachtig om te zien.
    Persoonlijk vind ik de korhoen het mooist.
    Goede actie ook om een deel aan giro 555 over te maken.

    Groeten,
    Arne

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !