dinsdag 23 augustus 2011

Hypocriet of niet?

Wanneer er in mijn huiskamer ook maar iets kruipt,vliegt of zoemt pak ik gelijk het dichtstbijzijnde stuk papier dat ik dubbel kan vouwen om er een enorme mep mee uit te delen, en wanneer het geen vlieg is word het naar buiten gesmeten. Jawel enige compassie bezit ik nog wel. Hoe anders zijn deze beestjes door het oog van de camera. Hun fragiele vleugeltjes glinsterend in de zon waardoor ze alle kleuren krijgen van de regenboog. De grote facetoogjes en hun glimmende lijfjes gezeten op een kleurenpracht van een willekeurige bloem. Dat vind ik ook het mooie van macro fotografie dat je de kleine wereld op een heel andere manier kunt laten zien zodat elk individueel beestje een bepaalde schoonheid heeft. Dit keer dus een compilatie van mijn vliegenmiddag.








8 opmerkingen:

  1. Welkom Trui,

    En mijn complimenten met je "eerste" blog.
    Heerlijk om te lezen en te zien!

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klasse Trui!!! Je hebt een goed oog voor compositie en beeld.

    Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo`n vliegenmiddag is zeer de moeite waard.
    Opeens zie je hoe mooi een vlieg eigenlijk is.
    Je hebt [prachtige achtergronden weten te creëren...dat roe, geel en tudorrood.
    Geweldig.
    Overigens heb ik je website bezocht , dat ziet er gelikt uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat bedoel ik; een aanvulling voor onze blog. Geweldige fotografie Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een goed begin. Zoals Han ook al zegt; een aanvulling voor het blog!!

    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een waardevolle toevoeging aan dit blog, schitterend hoe jij altijd je eigen stijl aan je macro`s weet weer te geven. Valt niet mee om tegenwoordig nog onderscheidend te zijn en jij hebt daar schijnbaar geen moeite mee. Mooie serie.

    Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie complimenten!Erg fijn om te lezen en zeker een motivatie om door te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trui,Fijn je erbij te hebben hier!
    Er gaat een stille kracht van je foto's uit.
    Ga hier vooral mee door Trui... zat ik zo stilletjes in mezelf te mijmeren:)

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !