maandag 29 augustus 2011

1 mooie ochtend in Frankrijk

Zoals beloofd mijn vervolg op mijn "zonnige vakantie in Frankrijk"
Elke morgen als ik wakker werd wierp ik, zoals iedere natuur/landschap fotograaf, m,n hoofd over de rand van m,n raam naar buiten. Al loerend kwam ik tot de ontdekking dat het weer een grauwe morgen zou worden. Maar ziedaar nog 1 dag te gaan en of ik in mijn diepste slaap er van bewust werd hoorde ik: Peteerrrrrrrr, nu is je moment aangebroken, ik vloog overeind en snelde, zonder geluid te maken, al botsend tegen de rand van m,n bed naar het raam; gooide weer m,n hoofd over het kozijn en kwam ik, tot grote vreugde, tot de ontdekking dat ik als een idioot naar m,n auto moest rennen. Met grote stappen griste ik m,n hoofd van het gras die ik daarvoor natuurlijk over de rand heen had gekieperd en poerde naar m,n auto, "tasje" op m,n rug en goaaaan.

Hieronder de resultaten van deze enige mooie morgenstond, meer kon ik er ook niet van maken jammer genoeg, met zulk soort situaties is er altijd te weinig tijd.














en nog een vergeten nacht foto van de melkweg die nie echt op z,n plek bleef.

8 opmerkingen:

  1. WOW Peter,
    Gave vakantiekiekjes. Jammer dat dit maar een ochtend mooi is geweest.
    Vooral de plaatjes met de spiegeling in het meer en de zonnebloemen zijn top

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Peter.
    Ook ik vind die met de spiegeling in het meer en de foto van de zonnebloemen het mooist.
    Complimenten.

    Groet Arne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 ochtend kan dus al genoeg opleveren. Mooi werk Peter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet ook niet tegen je statief aantrappen als je een foto maakt van de melkweg Peter!

    Verder mooie serie!

    Groet, Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fraaie serie!Heb je die laatste foto genomen nadat je met de engelsman aan het pimpelen bent geweest? ps ik zou zeker weer contact met hem opnemen(hij weet het vast nog want die engelsen weten wel raad met een pintje)want de omgeving is daar zo te zien zeker de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie!
    Ook je laatste foto :-) Laat mooi de draai-ing van de Aarde zien!
    Hoe lang heb je belicht? Ben zelf ooit eens aan het experimenteren geweest met Astro-fotografie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar een mooie ochtend is het wel geworden, zo zie je maar, dit kan ook mooi uitpakken.
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thnx voor de reacties mensen, Rene!!! verders nie mee bemoeien :) Trui, ik zal hem zeker nog een keer benaderen maar dan moet ik wel eerst z,n kaartje zien te vinden :) Pruts, volgens mij heb ik hem iets van 5 minuten op iso 1000 open gezet maar dat zou ik nog even na moeten kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !