zondag 24 juli 2011

Wat Noorse landschappen

Een en al ellende wat er deze dagen over Noorwegen te zien is naar aanleiding van de vreselijke gebeurtenissen rond Oslo. Vrijwel gelijkertijd met dit gebeuren had ik de nog te bewerken foto's van de Noorwegen reis afgelopen september bij de oren gepakt. De reis stond in het teken van de muskusossen maar vanzelfsprekend ook wat langschapjes gemaakt. Hier een paar daarvan; de hele serie staat op mijn website.

De foto's zijn gemaakt met de Nikon D700 en de 24-70 mm met gebruik van Lee filters.







5 opmerkingen:

  1. Hoi Han,

    Mooie foto's van een erg mooi landschap.
    Gelukkig is er ook positief nieuws uit Noorwegen!
    Mis bij het water wel een beetje de snelheid van het water (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Han,

    Mooie foto's hoor. Vooral de 2e en 3e vind ik erg mooi.
    Complimenten.

    Groeten,
    Arne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Han,

    De gekheid ten top daar in Oslo.

    De natuur trekt zich er gelukkig niets van aan.
    Fraaie landschappen. Voor wat het waard is: nummer 4, panorama, spreekt mij het meest aan.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit zijn de landschappen waar het Lee filter mooi zijn werk kan doen.
    Wat zijn het prachtige foto's, daar heb je wel kijk op.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie reacties mensen!
    @Von: Beslist geen specialiteit van mij maar heb er wel erg veel plezier aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !