zaterdag 26 februari 2011

Nieuwe fotohut in wording

Ik ben de laatste tijd hard aan het werk om klaar te zijn voor het voorjaar. Foto projecten worden uitgedacht en voorbereid en plekjes ingericht.


De ene klus is groter dan de andere maar de grootste betreft wel het maken van de nieuwe fotohut in een bosgebied waar ik al de nodige jaren fotografeer.



Gisteren werd met behulp van een graafmachine een gat gegraven en vandaag had ik de luxe van de hulp van Natuurfocus vrienden om de hut zelf in elkaar te zetten. Een dag hard werken maar met enorm veel lol en mooie vooruitzichten voor mooie fotomomenten. Bedankt voor jullie tomeloze inzet mannen!






9 opmerkingen:

  1. Lol hebben we zeker gehad. En ook nog eens lekker opgeschoten. Mooier kan het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dat mag zomaar..??? wel een leuke dag gehad met de foto vrienden, en vele handen maken ligt werk. Zal vast een mooi plekje zijn, veel plezier en veel succes met het maken van de foto's..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, dat mogen we hier idd zonaar Von. Pure luxe. Bedankt voor jullie reactie. Wij hebben een spierpijn dagje vandaag:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ik heb er ook wel eens over zitten nadenken maar niet op zo'n schaal dat ik graafmachine nodig heb. Ben benieuwd naar de foto's die hier uit volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mij betreft mag er een update blijven volgen van de vorderingen, kan iedereen er van leren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Han,

    Ziet er indrukwekkend uit.
    Wat zijn je verwachtingen om te gaan fotograferen?
    Ga je er ook nog een vijver bij maken?

    Ben benieuwd naar de resultaten.

    gr. Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie reacties mensen.
    Ik ga zeker proberen jullie op de hoogte te houden maar het gaat nu even stapje voor stapje.
    Er komt idd (weer) een waterbak voor de hut maar er is geen specifieke soort als doel. Gewoon alles wat loopt en vliegt in het bos is welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat gaat een mooi plekje worden. Dat jullie dit mogen doen en een natuurgebied, prachtig om te horen.

    Mogen er ook andere fotografen gebruik van maken..??

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Von,

    Ja, daar ben ik dan ook erg blij mee. Het is inderdaad de bedoeling dat ik de hut af en toe kan gaan verhuren en dat ik er mijn prive workshops in kan gaan geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !