dinsdag 1 februari 2011

Deelnemers klankbeeld zeevogelreis

Het is altijd leuk om de resultaten van de deelnemers aan de reizen te zien. Albert van de Maat ging afgelopen jaar mee naar de Farne eilanden en Bass Rock en maakte er de volgende presentatie van. Beslist leuk om naar te kijken.


Farne Islands and Bass Rock 2010 from Albert van de Maat on Vimeo.


En als het bij jou ook begint te kriebelen; je kunt dit ook zelf meemaken door je op te geven voor deze mooie reis. Klik hier voor mee informatie.

7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Albert.
    Indrukwekkend.

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk man,

    Doet me weer terug denken aan 2009!

    Peter B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelf zal ik zo'n reis niet maken denk ik, maar ik heb enorm genoten van deze beelden.
    je blog(site) ken ik van zoom.nl.
    ik volg je daar en via deze blog.
    groetjes Astrid Lems. (1957 op zoom)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge.. dit vind ik niet best, het begin duurt veels te lang, ik dacht dat het nooit begon.. toen het eenmaal begon kreeg ik schele kopijn van dat gezoom.. tjonge lijkt me verstandig om hier een workshop te gaan volgen.

    Sorry hoor het is niet persoonlijk bedoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem is Hans vd Griendt.. ik moet het zo doen anders kreeg ik het niet voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Hans,
    Een van de aspecten wat (natuur)fotografie zo leuk maakt vind ik zelf de eigen invulling die een ieder er aan geeft. Van ‘smaken verschillen’ hebben we allemaal wel eens gehoord. Dat geldt ook voor je eigen manier van presenteren van je foto’s. Dagelijks zie ik massa’s foto’s die me totaal niet aanspreken en bij mij zo de prullenbak in zouden gaan. Met regelmaat word ik gek van het brengen van bepaalde tv uitzendingen terwijl een ander het helemaal geweldig vindt. Albert heeft voor deze manier van presenteren gekozen, een ander zal wellicht voor een andere opzet kiezen. Maar je eigen smaak onder woorden brengen zou ik zelf op een iets subtielere manier doen waarbij je de persoon in kwestie in zijn waarde laat. Misschien dat jij daar eens een workshop voor moet volgen? )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja.. erg subtiel is/was het niet, maar ik vond het ook bar en boos, ik probeer iedereen in z'n waarde te laten.. ik had wel Oho en Aha kunnen zeggen, maar daar is niemand mee gebaat..ik hoop dan ook dat Albert er iets aan heeft, en ik heb m'n hart nou eenmaal op m'n tong liggen en weet niet of daar een workshop voor is.:)

    mvg Hans.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !