donderdag 6 januari 2011

Winterdip?






Afgelopen vakantie betrapte ik mezelf op verveling.
Ongelooflijk zeg wat een ervaring om jezelf te vervelen.Ik zat zo stilletjes te mijmeren over het voorjaar en plotseling besloot ik om niet lijdzaam te gaan zitten wachten totdat de eerste insecten hun koppetje weer tevoorschijn zouden steken......nee ik was er helemaal klaar mee.
In mijn jeugd al was ik een verwoed vogelaar dus ach waarom zou ik niet gaan stoeien met de vogeltjes die druk in de weer waren hun buikjes te vullen in de achtertuin van ons vakantiehuisje.
Huppekee dan maar.
Schuiltent,statief,camera en een heuse tak tevoorschijn getoverd en niet te vergeten mn flitser.
Ik had wat ideetjes die ik eens wilde uitproberen.
En warempel m'n verveling sloeg weldra over in enthousiasme.
Zelf vind ik de resultaatjes leuk en ik wil er zeker mee doorgaan.

Groetjes,
Leon

3 opmerkingen:

  1. Zodra jij een flitser bij de hand neemt gebeurd er wat Leon. Heel speciaal dit en met nog wat fine-tuning gaan hier nog veel mooiere resultaten uitkomen. Alsof dit al niet goed zij zijn:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuwe blik op 'vogel fotografie', leuk!
    Leon ik kijk uit naar je verdere vogelwerk.
    Succes. Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga vooral door en laat ons lekker mee genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !