donderdag 25 november 2010

Reizenprogramma in nieuwsbrief

Velen van jullie zullen inmiddels wel weten dat het organiseren van natuurfotoreizen een belangrijke tak van mijn werk is. Zo aan het eind van het jaar zijn veel natuurfotografen aan het zoeken naar een leuk fotouitstapje en wat is er dan handiger dan alles nog even op een rijtje te kunnen bekijken. Daarom staat er op mijn website nu in de vorm van een nieuwsbrief een overzicht van hetgeen er de komende tijd mogelijk is.
Volg deze link.



Daarnaast nog een ander nieuwtje want mijn eigen natuurfoto kalender 2011 is verschenen.
Het handige van deze kalender is dat hij naast mijn beste foto's een kalendarium bevat waardoor hij zowel als afspraken- als verjaardagskalender gebruikt kan worden. Haal hem in huis zou ik zeggen.
Hij is zowel bij mij als bij CameraTools.nl verkrijgbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !