zondag 10 oktober 2010

paddo trip

Na druk druk druk, heb ik weer een gaatje kunnen vinden in mijn hectisch bestaan van altijd maar bezig zijn en dan nog niet eens voor mijzelf.

Paddenstoelentijd is inmiddels alweer even aan de gang en ook ik ben, net als fotograferend Nederland, weer een aantal keer op pad geweest om deze buitengewoon grappige stoeltjes op de gevoelige plaat te zetten. De padden ontbraken maar de stoelen heb ik wel gevonden, en niet 1, niet 2, niet 3 maar wel honderden bij elkaar. Ik heb er geen overzichtsfoto van omdat het eerder leek of iemand een paar honderd verpakkingen van de bioderij had leeggeschut. En dus niet echt spannend om een foto van te maken, maar per stuk werd het echter wel interessant

In ieder geval een schitterende plek om zeker nog een aantal keer terug te komen en dan hopelijk zonder zenuwachtige telefoontjes met waar blijf je nou :)

Helaas heb ik totaal geen weet van wat voor soorten het zijn, ik moet meestal even raad vragen aan mijn NFD club genoot Wiggele de Haas die werkelijk elke snotterige schimmel en pannekoek bij naam kent, ook makkelijk voor degenen die een leuk soort ontdekt hebben en het niet bij naam kennen, even op de site van Wiggele kijken en je weet het, wil je een lezing? ook even aan Wiggele vragen, het kan allemaal :)

hieronder een aantal fotos van paddenstoelen die ik de afgelopen week gemaakt heb.





4 opmerkingen:

  1. Fraai fotowerk Peter; je blijft er een speciale stijl op nahouden en dat is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer goed uit zeg! Ook een leuke manier van schrijven heb je :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, Peter!!!
    Zelf ben ik de laatste tijd ook veel paddo's aan het fotograferen:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !