maandag 25 oktober 2010

Drieteenmeeuw

Door de aanhoudende drukte heeft het bewerken van mijn foto’s grote achterstand opgelopen. In verband met het aanstaande lezingen seizoen ben ik de bestaande presentaties aan het updaten met niet beeld en zo komt er nog weer eens wat boven drijven. Zo ben ik nu bezig met de zeevogelreis van afgelopen zomer naar de Farne eilanden en Bass Rock. Vandaag de drieteenmeeuwen bewerkt en aan de database op we website toegevoegd. Natuurlijk laat ik er hier ook even graag een paar zien.





4 opmerkingen:

  1. Han,

    Nr 2 vind ik heel mooi, zeer de moeite waard
    Farne eilanden en Bass Rock zie ik wel.

    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this series of gulls is spectacular!
    I love the color, sharpness, composition ... everything!
    congratulations and greetings from Spain

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die 2e ook super. vraag me dan gelijk af waarom ik deze niet heb gezien :-).
    Ben je al op pestvogeljacht geweest of zitten die bij jullie niet?

    gr. Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de reacties! Thanks for replies!
    @Erik: Ja, ben er wel achteraan geweest maar zonder succes. En nee; ze zitten eigenlijk altijd ver van Twente

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !