zondag 12 september 2010

Even terugkijken; wild zwijn

De achterstand die ik heb met het bewerken van mijn foto’s zal ik wel nooit meer helemaal inlopen maar soms duikt er weer wat op. Vanwege een opdracht zocht ik een mapje op met originele bestanden van wilde zwijnen. Deze foto’s maakte ik tijdens de Bayerisher Wald reis in februari van dit jaar. We troffen een zeug die haar jongen al vroeg ter wereld had gebracht. Het gaf me de mogelijkheid om eens foto’s te maken van biggen die slechts enkele uren oud waren.
Hier een aantal van de foto’s. Op de website staan inmiddels meer nieuwe foto’s van wilde zwijnen.





5 opmerkingen:

  1. wat zijn het schatjes om te zien..je hebt ze bijzonder mooi op de foto kunnnen pakken. Een moment van genieten..Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! word tijd dat je vaker gaat bewerken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé broertje !

    mede namens Hanneke gefeliciteerd met je verjaardag daar in de bergen van Noorwegen!!!!
    Hier op Schiermonnikoog vandaag veel trek, kijk maar op www.ringersdagboek-henri.blogspot.com

    Groet,

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !