maandag 24 mei 2010

Mijn eerste das

Man man man, wat een uurtjes heb ik er op moeten wachten. Gisteravond eindelijk de eerste dassen gezien maar ik zat nog op grote afstand. Het was mijn eerste waarneming van dassen dus ik was al helemaal blij. Vanavond terug. In het schemer schrok ik me werkelijk een ongeluk van een gillende zwarte specht vlak achter me; hij schrok op zijn beurt denk ik van wat er voor me gebeurde. Om half tien kwam namelijk deze schoonheid uit de burcht, schudde het zand van zijn lijf, stond heel even stil (klik) en besloot weer het hol in te gaan. Het was precies genoeg voor een plaatje en een ronddansje. Hopenlijk later meer maar het begin is er.
Nu even onder de douche en flink aan het smeren want ik denk dat ik door zo'n 126 muggen gestoken ben en dat 1200 teken een wandeling langs mijn lijf gemaakt hebben.



Nikon D700; Nikon af-s 300 mm f2.8 VRII; Iso 1600; f4,5; 1/13 sec; vanaf statief met HBN Gimbal Head II

3 opmerkingen:

  1. Truus Wijnen heeft me naar jouw weblog gedirigeerd en ik kan je vertellen dat ik daar geen spijt van heb :) Prachtige natuurfoto's en deze van de das is ook een plaatje! Die teken en muggen zijn minder leuk, heb daar ook altijd last van en van die vleesetende rode mieren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Han wat een plaat zelfs in Japan is die echt mooi hoop er nog meer te zien van je
    Gr Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantasies photo - de moeiten wert!
    Pasquier

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !