zondag 18 april 2010

Bosclowns



Afgelopen week ben ik begonnen met het volgen van een aantal eekhoorns rond mijn boshut. Je weet het nooit met deze fraaie dieren; of je ziet ze in geen velden of wegen of ze zijn zeer nadrukkelijk aanwezig. Dat laatste was deze dagen het geval en dan is het volop genieten. Op een dag mocht ik me gelukkig prijzen met drie spelende, vechtende en vooral mooi zijnde eekhoorns voor mijn neus. Een van de dieren kwam de binnenkant van mijn lenskap zelfs even inspecteren.
Natuurlijk probeer ik dan mijn fantasie een beetje de vrije loop te laten en op een zo natuurlijk mogelijke manier de dieren in beeld te brengen. Hier wat eerste resultaten. Meer op mijn website!










Deze foto's zijn gemaakt met de Nikon D700 en de Sigma 300-800 mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !