donderdag 11 februari 2010

De Groene knoop

Af en toe werk ik graag mee aan een goed doel. Zo ook in dit geval en ik ontving er een leuk berichtje over.

Foto’s van Han Bouwmeester op kaarten voor een goed doel!


Via De Groene Knoop, een natuurwerkgroep in Schalkhaar, werd ik geattendeerd op de website van jou.
Al jaren verkoop ik o.a. kaarten met zelfgenomen foto’s van bloemen, dieren en kunst. De opbrengst van de verkoop gaat jaarlijks naar een project. In dit geval het project Art for Development in Oeganda.
Ik vind mijn foto’s best aardig, maar wat ik nu van jou zag, is echt prachtig.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik wat foto’s van jou op mijn kaarten mag gebruiken met natuurlijk vermelding van jouw naam en website. En al snel kreeg ik hier toestemming voor. Geweldig.

Ik heb kaarten klaar gemaakt en ik vind ze erg mooi. Deze moeten wel verkopen.

Ik heb een collage gemaakt van de kaarten met jouw foto’s en een kaart apart gefotografeerd., zodat het resultaat te zien is.

Heel erg bedankt voor je medewerking.

Rosemarie Smits

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !