vrijdag 18 december 2009

Eindelijk wat sneeuwvlokjes

Wij Tukkers komen er maar bekaaid vanaf hier in Twente. Vandaag dwarrelden er precies 36 sneeuwvlokjes naar beneden dus ben er maar snel op uit gegaan. Ik ben al een tijdje bezig wat uit te denken om ijsvogels in winterse omstandigheden te fotograferen. Vandaag, de derde dag, eindelijk maar liefst vijf seconden een ijsvogeltje voor mijn lens gehad. Nog lang niet tevreden maar het begin is er.
Toen ik de boel weer in had gepakt en naar huis wilde rijden zag ik plotseling een watersnip in de berm zitten. Typisch een soort die je normaal gesproken nauwelijks kunt vinden maar in de sneeuw wat sneller ontdekt kan worden. Het klinkt misschien vreemd maar voor mij was het de eerste watersnip welke in mijn achtertuin kon fotograferen. Al met al toch weer een leuke dag gehad.





1 opmerking:

  1. Fraaie foto's
    Nu maar hopen dat morgen de sneeuw hier overheen trekt.

    Groeten, Luuk

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !