vrijdag 30 oktober 2009

Nog even genieten

Dat het buiten momenteel erg mooi is hoeft u niet meer verteld te worden. Vanwege een fikse griep had ik me zelf al een tijdje zitten te verbijten maar vandaag hield ik het niet meer. Gewapend met camera en waadpak twee landgoederen bij mij om de hoek bezocht; Twickel en het Weldam. Door landgoed Twickel kronkelt de Twickelervaart; een erg fraaie bosbeek met nog fraaiere beuken op de oevers. Ik heb van deze plek nu in elk seizoen foto’s gemaakt. Die van de herfst had ik al maar zulke mooie gouden kleuren als nu heeft had ik er de laatste jaren niet meer gezien. Later deze week zal ik de hele serie eens onder elkaar zetten.
Vervolgens Landgoed Weldam ingetrokken en ook daar wat fraaie plekjes in beeld gebracht met behulp van groothoek- en fish-eye lens.
Morgen nog een mooie herfstdag en als we de weermannen mogen geloven slaat het weer dan om. De harde wind en regen zullen de bladeren definitief van de bomen halen en lijkt die o zo mooie herfst al weer voorbij te zijn.











2 opmerkingen:

  1. Er even op uit na je griep heeft dan ook echt mooie kleuren opgeleverd.
    Want die zijn idd. echt geweldig dit seizoen.
    Goed herstel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hefstkleuren! En vanuit heel mooie standpunten gefotografeerd. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !