woensdag 23 september 2009

Oehoe

Afgelopen zondag, onderweg naar een fotoweek in Denemarken waar ik de edelhertenbronst probeer te fotograferen twee jonge oehoes gevonden. De lichtomstandigheden waren zeer wisselend en meestal volop tegenlicht waardoor het erg lastig belichten was. Ik wilde erg graag de herfstsfeer naar voren laten komen en ik denk dat dit op deze foto's het best gelukt is.
Momenteel zit ik midden in de bronst van de edelherten en hoop daar een dezer dagen wat van te laten zien.







Nikon D700; Sigma 300-800 mm f5.6; iso 400; f6.3; 1/40 (wat varierend per foto)

2 opmerkingen:

  1. Dit was een lucky day voor mij geweest, als ik deze had mogen zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indrukwekkende vogel!!!! Momenteel prachtig live te volgen op beleef de lente van vogelbescherming nederland.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !