zondag 5 juli 2009

Zeevogelreizen 2009; het zit er weer op.

Gisteren weer thuis gekomen van twee weken zeevogels fotograferen op eilanden in het grensgebied van Engeland en Schotland. Twee groepen van in totaal 17 mensen waren mijn gast en ik heb mijn best gedaan om ze de beste en mooiste fotoplekken van deze regio te laten zien. We waren voor beide weken geprezen met goede weersomstandigheden zodat alle bootovertochten plaats konden vinden.
Al deze mensen zullen nu wel een tijdje zoet zijn met het bewerken van hun foto’s en mij zal het niet anders gaan. In de komende tijd zal ik hier per vogelsoort wat van mijn eigen resultaten laten zien maar hier al vast wat algemene sfeerbeelden.
Rest mij van hieruit de deelnemers nogmaals te danken voor hun aangename gezelschap.
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !