zondag 19 april 2009

En nu eerst naar Finland!

Helaas waren er de laatste tijd wat weinig berichten van mijn kant. Dat had met een flink drukke periode te maken met onder andere de voorbereidingen van een reis die morgen eindelijk gaat beginnen. Met een zestal fotografen reizen we noordelijk en wel naar Finland; het land met de vele mogelijkheden op natuurfotogebied. Het Finse licht schijnt geweldig te zijn dus dat gaan we beleven.
Hoofddoel van deze reis is de balts van de korhoenders die we elke dag vanaf een uur of vier in de ochtend hopen vast te leggen vanuit schuiltentjes. Daarnaast gaan we natuurlijk ook op zoek naar andere onderwerpen zoals auherhaan en uilen.
Het betreft hier een zogenaamde Try-out reis met als doel de weg uit te stippelen voor een of meerdere door mij te organiseren reizen naar dit land.
Ik hoop jullie volgende week wat mooie beelden te kunnen laten zien. Hier alvast een voorproefje van een van de nog overgebleven Nederlandse korhanen.

2 opmerkingen:

  1. Nou Han veel plezier en ik ben nu al benieuwd naar het resultaat!

    Groeten, Luuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Han en reisgenoten,

    Geniet ervan en maak er iets moois van. Ik hoop ooit in de toekomst deel te kunnen nemen aan één van de trips (moet ik mijn vrouw wel heel erg lief aankijken). Morgen maar eerst een nieuwe lens kopen in Den Ham.

    Groeten,

    Hugo

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !