maandag 23 maart 2009

Instapworkshop natuurfotografie

Genieten van de natuur om ons heen met al haar aspecten is een boeiende manier om je vrije tijd in te vullen. Maar wat is er mooier om van het geen je in deze natuur ziet mee te nemen naar huis? Nee, niet plukken of daadwerkelijk wat meenemen natuurlijk maar fotograferen; natuurfotografie dus. Het blijkt een geweldig mooie hobby te zijn maar wel een waar nog veel over te leren is. Natuurfotografie is meer dan om je heenkijken en op een knopje drukken want al snel zul je er achter komen dat je tegen obstakels aanloopt. Hoe maak ik een mooie spannende compositie, hoe krijg ik scherp wat ik scherp wil hebben enz, enz.
Eigenlijk allemaal informatie die niet een twee drie uit de handleiding van je camera te halen is; nee, dit leer je door te doen.



Vanwege de vele verzoeken die ik in die richting ontvang ga ik een aantal workshops voor startende natuurfotografen verzorgen.
Deze workshops zijn bedoeld voor natuurliefhebbers die zich een digitaal fototoestel hebben aangeschaft en daarmee aan de slag willen. Het blijkt namelijk niet eenvoudig om de basisbeginselen van de natuurfotografie onder de knie te krijgen en ik ben graag bereid daar een handje mee te helpen. Vanzelfsprekend bent u ook welkom als u al even bezig bent maar gewoon nog meer op wilt steken.
Lees er alles over op mijn website via deze link.

3 opmerkingen:

  1. Hoi han

    Je link werkt niet ik krijk dit er voor : Vanwege de overgang naar een geheel vernieuwde website is de door u opgevraagde pagina niet meer in deze vorm te vinden.

    Groeten Luuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Luuk,

    Bij mij doet hij het wel hoor.
    Probeer de pagina eens te verversen door op F5 te klikken en het dan weer te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Han, kan het niet gewoon hier bij ons achter ?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !