donderdag 26 februari 2009

Eindelijk raak

Ik heb hier al eens eerder geschreven over het zeearendenproject wat ik in oost Duitsland heb opgestart. Inmiddels is het zover dat fotografen via mij een aantal dagen kunnen boeken om zelf hun geluk te beproeven. Zelf heb ik een aantal pogingen gedaan in de herfst maar nu ik de schitterende resultaten van de eerste natuurfotografen ter plaatse zie kon ik zelf ook niet achterblijven natuurlijk. Samen met twee Natuurfocus vrienden hebben we twee dagen van tien uur gezeten en niet zonder succes. Deze volwassen zeearend kwam al in de eerste ochtenduren een flinke vis naar binnen werken. Dat het momenteel echt winter is hier mag aan de foto wel duidelijk zijn. De hele serie en de mogelijkheden hier is te vinden op mijn website.


De ringgegevens leren dat deze vogel op 6 juni 2004 geringd is in de omgeving van Brandenburg; Duitsland. Dit is zo'n 41 km gelegen vanaf zijn huidige locatie.

1 opmerking:

  1. Ben zeer onder de indruk van je foto's van de zeearend, maar ook van de oehoe.
    Geweldig mooi.
    Ik kijk dagelijks een aantal webcams.
    Tja, tis behelpen, maar wel de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !