vrijdag 5 december 2008

Dieren in het Bayerischer Wald


Ik heb de afgelopen week de camera alleen maar in handen gehad ten behoeve van een servicebeurt bij Sigma. Ik heb me vooral bezig gehouden met de voorbereidingen op het nieuwe reisjaar 2009. Er staan dit jaar een behoorlijk aantal reizen op het programma. De reis die ik nu heb aangekondigd is er een naar het Duitse Bayerischer Wald. We gaan daar dieren zoals wolven, beren en lynxen in een mooi landschap fotograferen. Voor alle informatie over deze reis neemt u een kijkje op de reizenpagina van mijn website.

1 opmerking:

  1. Dag Han

    Heb de fout begaan om de reis info te lezen.
    Zeer aantrekkelijk, en ben er warm voor "gedraaid" .
    Helaas ben ik niet in de gelegenheid om mee te gaan.
    Ben afhankelijk van de vakanties van mijn man.
    Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !