zaterdag 29 november 2008

The making of…


Toen ik afgelopen maandag, op die geweldig mooie sneeuwdag, de foto van het vorige bericht heb gemaakt kwam ik een aardige medefotograaf tegen. Zijn naam is Gerard Vehof en hij was zelf ook druk in de weer met het vastleggen van mooie winterse landschapsbeelden op landgoed Twickel.
Bovendien was hij zo aardig mij een foto op te sturen welke hij van mij gemaakt heeft terwijl ik bezig was om de beek zo mooi mogelijk in beeld te brengen.
Bedankt Gerard; leuk om mij zelf te zien zonder de kou te voelen.

2 opmerkingen:

  1. Mooi, om je zo bezig te zien.
    Dus het statief gaat ook gewoon mee het water in, goed nadrogen ?
    Kijk even de kunst van je af langzamerhand, behalve het natte pak.
    ( zie wel dat ik nog maar een klein amateurtje ben )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had de foto al op nederpix gezien. Mooi om te zien hoe die gemaakt is.

    groet Luuk

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !