dinsdag 21 oktober 2008

Paul van Gaalen te gast


Bij het Nivon in Goor is mijn inspiratie begonnen om actief aan de slag te gaan met de natuurfotografie. Al van kind af aan ging ik naar de Nivon lezingen van bekende en minder bekende natuurfotografen. Toppers als Fred Hazelhoff, mijn grote voorbeeld Flip de Nooijer en Paul van Gaalen deden me regelmatig versteld staan van hun mooie beelden en begeleidende woorden. De laatste, Paul van Gaalen dus, is aanstaande donderdag weer te gast en jullie begrijpen wel dat ik vooraan zit.
Jullie zijn van harte welkom om ook te komen kijken naar deze topper onder de natuurfotografen.
Zie deze link voor alle informatie.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aangetrokken door deze prachtuil, en de mooie foto's, van deze kant een compliment voor de prachtige site.
    Nu ben ik toch wel erg benieuwd waar ik die link kan vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen

Uw reacties zijn onze motivatie !