dinsdag 30 september 2008

Zeearend


Gisteren in het voormalig Oost Duitsland aangekomen en al snel in de stemming gekomen door de kraanvogels die ik zo hier en daar onderweg tegen kwam en het almaar mooier wordende landschap. Ik ben hier om op zoek te gaan naar mogelijkheden voor het opzetten van een mooie fotoreis en in dat kader vanmorgen met iemand meegeweest het water op. Het duurde niet lang of we hadden de eerste zeearend reeds in het vizier. Het weer werkt niet mee maar gelukkig wat het op dit moment nog droog en kon ik op iso 800 onder andere deze foto maken.
Vanmiddag is het echter echt gaan regenen dus het is nog even afwachten hoe het vervolg zal zijn maar dit beeld hebben we vast binnen. Tegen verwachting in heb ik op mijn verblijfplaats een internetverbinding kunnen vinden dus kan ik u zo af en toe verslag uitbrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !