zondag 3 augustus 2008

Soms

Soms werk je mee aan dingen waarvan je jezelf achteraf nog eens achter de oren krabt.
Ik werd gebeld door iemand van Dagblad Tubantia. Ze wilden een videoreportage maken voor op hun website over het hoe en waarom van de toename van ijsvogels in Twente. Van mij wilden ze graag die vraag beantwoord zien. Leuk natuurlijk dus na wat voorwaarden gesteld te hebben al de volgende dag op pad. De opnamen verliepen redelijk en het viel me op dat alles er ineens op moest; er hoefde niets overnieuw gedaan te worden.
De volgende dag het resultaat op internet bekeken; een diepe zucht was volgens mij mijn enige reactie. Men blijkt er een jolig filmpje van gemaakt te hebben waar maar weinig nieuwswaarde van uitgaat. Ik zie de verkeerde beelden onder gesproken teksten en heb het verder maar niet over de speurtocht naar ijsvogels van de dame zelf. Het zal wel de moderne manier van televisie maken zijn vrees ik.
Wie echt wil kan het filmpje op deze link bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Uw reacties zijn onze motivatie !